loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 87
سه شنبه 18 مرداد 1401 زمان : 17:21

بی شک لقب نگین درخشان خلیج فارس زیبنده نام جزیره زیبای کیش است. این جزیره که از توابع استان هرمزگان می درخشد یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در ایران به ویژه در جنوب ایران شناخته می شود که عددی نزدیک به 2 میلیون نفر میانگین گردشگران و مسافرانی است که از این جزیره زیبا با وسعت حدود 90 کیلومتر مربع در تور مسافرتی کیش سالانه بازدید می کنند.

خوب فصل پاییز زمان بسیار مناسب و عالی سفر به جزیره زیبای کیش بشمار می رود، چنانچه با شروع فصل پاییز، به میزان قابل توجهی از دمای هوا در جزیره کیش کاسته شده است و هوای جزیره کیش کمی رو به خنکی رفته و آب و هوای دلچسب و منحصر به فردی پیدا کرده است.

همچنین بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در فصل پاییز باعث شده است تا بسیاری از خانواده‌ ها امکان سفر به کیش در فصل پاییز را نداشته باشند و همین موضوع باعث شده که تور کیش پاییز 1400 بهترین زمان سفر به این مقصد با توجه به خلوت بودن آن شود.

بنابراین اگر شما هم شرایط سفر به کیش در فصل پاییز را دارید، می ‌توانید تور کیش پاییز 1400 را با قیمتی مناسب از مجموعه مسافرتی نامی گشت خریداری نمایید.

تور کیش پاییز 1400

قیمت تور کیش پاییز 1400

خوب مهمترین و اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت تور کیش، نرخ بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما و نیز قیمت هتل ها در کیش می باشد. البته سایر فاکتورها همچون هزینه تفریحات کیش یا خریدهای کیش تأثیر چندانی روی قیمت تور کیش شما نخواهند داشت.

همچنین بسته به زمان سفرتان، در حدود 30 تا 50 درصد هزینه‌ های تور کیش مربوط به پرواز کیش است.

به طور کلی این بازه زمانی فصل ارزان شدن تورهای مسافرتی کیش شناخته می شود و شما می توانید سفری ایده آل و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

ضمنا اوایل هفته‌ قیمت تور کیش پاییز خیلی مناسب‌ تر است و تور لحظه آخری کیش را راحت ‌تر میتوانید پیدا کنید و اما آخر هفته ‌ها و تعطیلات رسمی، نرخ تور کیش پاییز را ممکن است تا 70 درصد هم افزایش می یابد.

قیمت تور کیش پاییز 1400

خوب بصورت کلی علاوه بر شرایط اقلیمی مقصد مورد نظر، از جمله مواردی که تعیین کننده‌ هزینه ‌های سفر شماست پرواز و هتلی است که شما انتخاب می کنید.

همچنین ایام تعطیل و پیک سفر هم تاثیر مستقیمی در قیمت تور این مقصد دارند؛ برای مثال هزینه‌ سفر در ایام نوروز و تعطیلات تابستان کمی بالاتر از یک تور مشابه، در بازه های زمانی دیگر می باشد. اما در زمان‌ های مشابه، علت تفاوت قیمت تورهای کیش را در نوع، روز و ساعت پرواز و همچنین کیفیت هتل و یا اتاق ‌هایش جستجو نمایید.

آفر تور کیش پاییز 1400

خوب لازم است بدانید که آفر تور کیش پاییز بیشتر در قالب تورهای ارزان و لحظه آخری کیش ارائه می شود و شما عزیزان اگر به دنبال تور کیش ارزان قیمت و مناسب هستید .

می توانید روی مواردی که در زیر به شما پیشنهاد می کنیم، حساب باز کنید وسفری خاطره انگیزی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید، مثلا :

  • می توانید از تورهای لحظه آخری کیش ویژه پاییز 1400 استفاده کنید، فقط توجه داشته باشید که نسبت به این موضوع کاملا هوشیارانه عمل کنید چون در غیر این صورت امکان دارد پرواز و سرمایه خود را براحتی از دست بدهید.
  • می توانید از تور زمینی کیش نیز استفاده نمایید، درست به این شکل که با قطار یا ماشین تا بندرعباس بروید و سپس از آن جا با کشتی عازم جزیره کیش شوید.
  • می توانید با استفاده از تورهای کیش پاییز سفری ارزان را به این جزیره تجربه کنید، چرا که در این فصل آفر تور کیش پاییز 1400 نسبت به دیگر فصول سال بیشتر به شما ارائه می شود.

آفر تور کیش پاییز 1400

قیمت پرواز کیش در تورهای پاییز 1400

خوب در خصوص قیمت بلیط هواپیمای کیش باید بگوییم که این نرخ با توجه به متغیرهایی همچون زمان حرکت، کلاس پرواز و... متفاوت ارائه می شود.

شما عزیزان برای رزرو بلیط هواپیمای کیش میتوانید از سه گزینه استفاده نمایید. گزینه اول انتخاب سیستمی است که در این روش باید مبلغ بیشتری بپردازید دوم بلیط لحظه آخری کیش که ارزان ‌ترین نوع بلیط کیش بشمار می رود و سوم بلیط رفت و برگشتی که از بلیط های سیستمی ارزان ‌تر باشد.

همچنین به ازای پرداخت مبلغ کمتری هم این امکان را دارید که بلیط چارتری خریداری نمایید و ذکر این نکته هم الزامی است که این بلیط‌ های رفت و برگشتی قابلیت کنسل کردن را ندارند.

قیمت پرواز های کیش

خوب در خصوص بلیط چارتر کیش باید بدانید که این بلیط ها توسط چارتر کننده ها که تعداد زیادی بلیط خریداری میکنند تا زمان پرواز به فروش می ‌رسد.

خوب بطور معمول این بلیط ‌ها قیمت پایین تر و مناسب تری دارند، از این رو مقرون به صرفه ‌ترین روش سفر به کیش بشمار می رود و اگر قیمت پرواز کیش در تورهای پاییزی 1400 برایتان مهم است این گزینه دقیقا مناسب شماست! معمولا برخی از آژانس ‌های هواپیمایی در مدت معینی از سال و یا فصل‌ های مشخصی بلیط ‌های چارتر کیش را در معرض فروش قرار می‌ دهند.

در آخر شما می ‌توانید با جست ‌و جو در سایت‌ نامی گشت، بهترین نرخ بلیط کیش را پیدا و خریداری نمایید.

بلیط چارتری کیش در پاییز

قیمت پرواز کیش در تورهای پاییز 1400

خوب در خصوص قیمت بلیط هواپیمای کیش باید بگوییم که این نرخ با توجه به متغیرهایی همچون زمان حرکت، کلاس پرواز و... متفاوت ارائه می شود.

شما عزیزان برای رزرو بلیط هواپیمای کیش میتوانید از سه گزینه استفاده نمایید. گزینه اول انتخاب سیستمی است که در این روش باید مبلغ بیشتری بپردازید دوم بلیط لحظه آخری کیش که ارزان ‌ترین نوع بلیط کیش بشمار می رود و سوم بلیط رفت و برگشتی که از بلیط های سیستمی ارزان ‌تر باشد.

همچنین به ازای پرداخت مبلغ کمتری هم این امکان را دارید که بلیط چارتری خریداری نمایید و ذکر این نکته هم الزامی است که این بلیط‌ های رفت و برگشتی قابلیت کنسل کردن را ندارند.

قیمت پرواز های کیش

بهترین زمان خرید تورهای پاییز کیش 1400

اگرچه فصل پاییز بهترین زمان سفر به کیش نامبرده نمیشود، اما طبیعتا تور کیش ویژه پاییز هم جذابیت ‌های خاص و منحصر به خودش را دارد. مثلا اینکه در این فصل، تور کیش پاییز با تخفیفات خوبی به علاقه مندان این مقصد ارائه می‌ شود.

شما در مهر ماه شما این امکان را دارید که تور کیش پاییز را با نرخ خوب هتل و بلیط هواپیما خریداری نمایید. توجه داشته باشید که اگر تاریخ سفرتان را برای تعطیلات رسمی تنظیم کرده ‌اید، بهتر است تا تور کیش پاییز 1400 را حداقل یک هفته قبل از تاریخ سفرتان رزرو کنید.

اما در روزهای غیر تعطیل و وسط هفته به دلیل خلوت بودن جزیره کیش در این بازه زمانی، هر تاریخی که بخواهید می ‌توانید تور کیش خود را تهیه کنید.

بهترین زمان خرید تورهای پاییز کیش 1400

نحوه رزرو تور کیش در پاییز 1400

نحوه رزرو تور کیش در پاییز 1400شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور کیش می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور کیش شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافیست در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر به کیش در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان شناخته شده است و این مقصد ساحلی بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در ایران محسوب می شود.

آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور مسافرتی کیش را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است. تنها کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این جزیره دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما هستند.

منبع : تور کیش پاییز 1400

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه