loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 663
پنجشنبه 6 خرداد 1400 زمان : 14:17

مفهوم واقعی سنت و مدرنیته را براحتی در تور عمان می توانید درک کنید. این مقصد جایی است که از نظر امکانات رفاهی چیزی کمتر از رقیب اصلی خود یعنی کشور امارات ندارد و با سرعت بالا و چشمگیری در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ های لوکس و مراکز تفریحی بی نظیری است.

مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهمترین شهر توریستی این کشور، شاید همانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیتی در آن حس میشود که شما را شیفته می کند و بافت سنتی بسیار زیبایی هم دارد.

تور عمان

مسقط پایتخت کشور عمان و بزرگ‌ ترین و قدیمی ‌ترین شهر عمان مقصد اصلی بیشتر مسافران تور عمان است. بیشتر آثار تاریخی و ارزشمند عمان در این شهر جای گرفته اند، بناهایی اعم از: بلده السفه، دیوار مسقط، خانه‌ های آتری و مسجد جامع قابوس تنها بخشی از جذابیت ‌های شهر تاریخی مسقط بشمار می روند.

این شهر دارای سواحل زیبا و آب و هوای معتدل و تمیزی بوده که در کنار کویر زیبایش تضادی شگفت انگیزی را به وجود آورده است و این روزها تور عمان را به مقصدی هیجان‌ انگیز برای گردشگران تبدیل کرده است.

نقشه گردشگری عمان

نقشه گردشگری عمان

معرفی شهرهای عمان

شهر مسقط ، پایتخت عمان

شهر مسقط ، پایتخت عمان و مهم ترین شهر این کشور از نظر سیاسی و اقتصادی می باشد، این شهر تحت سلطنت سلطان قابوس بن سعید است و دارای یک حکومت مشروطه است، مسقط جزو شهرهای بزرگ عمان است و این پایتخت پادشاهی، جذاب ترین شهر کشور عمان و مرکز استان مسقط می باشد و در حدود 800 هزار نفر در این شهر سکونت دارند.

در شهر مسقط عمان این امکان را دارید به بازدید جاذبه های گردشگری متنوعی بروید که از بهترین جاذبه های گردشگری عمان می توان به قلعه جلالی، قلعه میرانی، بلدة السیفه، دیوار مسقط، خانه ‌های اثری، الخیران، باشگاه دریایی بندر روضه ، باشگاه غواصی عمان ، ساحل البستان ، ساحل قنتب ، ساحل الجصه ، موزه عمان ، موزه عمان و فرانسه ، موزه خانه الزبیر ، موزه اسکناس وسکه عمانی و از اماکن گردشگری بسیار پرطرفدار مسقط می توان به بیت جریزه ، بیت فرنسا ، بیت مغب ، بیت السید نادر و بیت الخارجیه اشاره نمود.

معرفی شهرهای عمان

شهر صلاله عمان

یکی دیگر از شهرهای عمان " شهر صلاله " یا به قول خودشان ولایت صلاله است که بزرگ ترین شهر و مرکز استان ظفار در عمان بشمار می رود.

شهر صلاله یکی از بنادر عمان است و متشکل از یک منطقه خشک کوهستانی در شمال و یک جنگل و ساحلی در جنوب میباشد. جالب است بدانید که نیروگاه ری ‌سوت در حدود 20 سال پیش در این شهر به وسیله شرکت مپنا بنا و احداث گردید. بعد از مسقط ، صلاله دومین شهر بزرگ در عمان است که جمعیت آن به علاوه حومه شهر در حدود 350 هزار نفر می باشد.

شهر صلاله عمان

شهر بوشر عمان

یکی دیگر از شهرهای توریستی و جذاب عمان برای سفر " بوشر " نام دارد که در استان مسقط قرار گرفته و در سفر به مسقط می توانید به راحتی از زیبایی های این شهر نیز دیدن کنید، شهرستان بوشر از جنوب غرب مابین کوه و دریا جای گرفته است و خود از شهر و روستاهای زیادی تشکیل می شود. ضمنا بوشر یکی از شهرهای باستانی عمان است که پیشینه آن به دوران هزاره دوم قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

شهر بهلا عمان

شهر بهلا یکی از زیباترین شهرهای عمان نامیده می شود که در استان داخلیه عمان قرار گرفته است و مهم است بدانید که این شهر نیز همانند بوشر قدمت زیادی دارد و قبل از ظهور اسلام در این سرزمین بنا شده و مهمتر بناهای تاریخی بسیاری در آن وجود دارد که فوق العاده جذاب هستند، این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای عمان است که کم تر از 52 هزار نفر در آن زندگی می کنند.

شهر بهلا عمان

راهنمای گرفتن ویزای عمان

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای سفر به عمان نیاز به ویزای عمان برای ایرانیان هست؟ جواب این سوال در حال حاضر بله است.

اما احتمالا از ابتدای سال 2021 میلادی، پادشاهی عمان، شهروندان 103 کشور جهان از جمله ایران را از دریافت روادید یا ویزای عمان، برای سفر 10 روزه به این کشور معاف خواهند کرد.

اما مهم است بدانید که شما مسافران عزیز به جای ویزا باید تأییدیه رزرو هتل، بلیط برگشت و بیمه درمانی سفر به عمان را در سفر به این کشور ارائه کنید و در حال حاضر برای دریافت ویزای عمان می ‌بایستی شرایط زیر را رعایت نمایید:

  • تاریخ دقیق ورود و خروج در تور عمان باید به درستی مشخص شود.
  • درخواست ویزای عمان حتما باید بر روی سربرگ آژانس هواپیمایی و یا یک کارگزار ویزای عمان ارائه شود.
  • خروج مسافرین تور عمان فقط باید از مرزهای هوایی ایران صورت گیرد و حق خروج از مرزهای زمینی و آبی را ندارند.
  • اعتبار ویزای عمان 10 تا 30 روزه بوده و قابل تمدید نخواهد بود.

ویزای عمان

مدارک مورد نیاز ویزای الکترونیکی عمان

  • اسکن صفحه اول پاسپورت (حداقل اعتبار پاسپورت: 6 ماه)
  • فایل یا اسکن عکس پرسنلی

دریافت ویزای توریستی عمان چگونه است؟

دریافت ویزای توریستی عمان برای ایرانیان، با توجه به تغییرات قوانین در سال 2018 میلادی به این شکل در آمده که از طریق سایت های معتبر سفارت عمان، درخواست ویزای خود را برای کشور عمان ارائه می دهید.

سپس ویزا توریستی عمان، به صورت الکترونیکی ثبت می شود و شما فقط باید با حضور در فرودگاه کشور عمان، وارد شوید و پاسپورت خود را ارائه دهید و اینکه ویزا فرودگاهی عمان به شما ارائه میشود.

این شرایط همانند کشور ترکیه بوده، با این تفاوت که قبل از دریافت بلیط سفر خود و ورود به کشور عمان، درخواست خود را باید حتما به ثبت برسانید. مهمترین نکته این است که در موقع ثبت درخواست خود برای ویزای عمان، حتما مدارک شما کامل و بی نقص باشد.

قیمت ویزای توریستی عمان

قیمت صدور ویزای توریستی عمان ده روزه، 10 ریال عمان است که در هنگام دریافت مدارک، تحویل گرفته می‌ شود و توجه داشته باشید که این قیمت ویزا با توجه به نوسانات دلار دائما در حال تغییر میباشد و شما عزیزان برای مشاهده قیمت انواع ویزای عمان به تومان وارد سایت شوید.

ویزای عمان چقدر طول می کشد؟

پس از ارائه مدارک به بخش کنسولی، تقریبا ظرف 3 روز کاری ویزا آماده می ‌گردد.

سفر با تور عمان، تجربه ای شگفت انگیز!

کشور عمان در قسمت جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس قرار گرفته است و شاید به نظر نرسد اما سفر به عمان می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان بشمار برود. با توجه به شرایط محدودیت های سفری، تور عمان در حال حاضر تنها بصورت هوایی برگزار می شود و از آنجایی که فاصله زیادی با ایران ندارد شاید نهایتا 2 ساعت در پرواز باشید.

یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین سفرها به عمان سفر با تور عمان دریایی با کشتی های کروز است. کشتی هایی شیک و لوکس که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند و تجربه شگفت انگیزی خواهد شد. تور مسافرتی به عمان معمولا در فصل زمستان طرفداران بیشتری را دارد، چرا که هوای آن منطقه گرم است و هرچه به سمت تابستان بریم گرمای هوا شدید تر و آفتاب آن سوزان تر خواهد شد.

برنامه های تور عموما از حداقل 3 شب و 4 روز شروع می شود و هرچقدر زمان بیشتری برای اقامت و گردشگری در عمان بگذارید، این امکان رو دارید که از دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد آن دیدن کنید و البته ممکن است اقامت بیش از 6 یا 7 روز نیز برای تان جذاب و هیجان انگیز باشد. نکته: تور عمان از بندر عباس، تور عمان از شیراز، تور مسقط عمان از تهران، تور مسافرتی عمان از از اصفهان – از قشم – از کیش هم جزو پرطرفدارترین تورهای عمان بشمار می روند.

سفر با تور عمان

تور عمان دریایی با کشتی

سفر به عمان از دو طریق تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز امکان ‌پذیر است که متاسفانه این روزها در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا تور عمان دریایی نه برگزار و نه پیشنهاد می شود. اما اگر بخواهیم از شرایط سفر دریایی از قشم به عمان مختصر بگوییم به این صورت است که راه دریایی نیز از راههای دیگر برای رسیدن به کشور عمان است.

از سال 95 قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی شود. جهت رفت و آمد آسان مسافران ایرانی از این خط دریایی قرار شد که سفر به عمان بدون ویزا انجام بپذیرد.

در صورت به جریان افتادن این خط دریایی مسافران اروپایی علاقمند می توانند از مسیر ایران به کشور عمان وارد شوند و سفر به عمان با کشتی از بندر عباس آغاز می شود.

تور عمان دریایی با کشتی

تور عمان با هواپیما

منظور از تور هوایی این است که شما با استفاده از بلیط هواپیما راهی تور عمان می شوید و همچنین اگر با تورهای مسافرتی همراه شده باشید، می دانید که خدمات تور هوایی عمان به صورت یک بسته یا پکیج شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود .

برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران وجود دارد. در حال حاضر پرواز مسقط، از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌ شود.

این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می ‌شوند. در نهایت ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر به این مقصد باشیم.

قیمت بلیط هواپیما عمان

قیمت بلیط پروازهای مسقط در تاریخ های مختلف تفاوت دارد. لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی عمان ایر یا دیگر ایرلاین ها در تاریخ های مختلف می توانید در قسمت جستجو آنلاین سایت قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود فرمائید.

فاصله هوایی تهران تا عمان و مدت زمان سفر با تور عمان چقدر است؟

فاصله هوایی تهران تا مسقط با هواپیما 1508 کیلومتر میباشد و مدت زمان پرواز تهران مسقط 2 ساعت 20 دقیقه است.

پروازهای عمان با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

اطلاعات پرواز فرودگاه مسقط عمان به این شرح است که در حال حاضر پرواز مسقط از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌ شود و این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی مثل کیش ایر و آسمان و چند ایرلاین عمانی همچون: سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر برگزار می ‌شوند.

  • پرواز تهران - مسقط همه روزه عصرها و توسط شرکت ‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می‌شود.
  • پرواز شیراز - مسقط 2 روز در هفته و توسط شرکت ‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می ‌شود.
  • پروازهای چابهار - مسقط هر هفته جمعه‌ ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می ‌شود.
  • پرواز کیش - مسقط دو روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود.

پروازهای عمان

تور عمان از چه شهرهایی انجام می شود؟

تور عمان به صورت هوایی و از شهرهای تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می ‌شود.

قیمت تور عمان، نحوه تعیین قیمت تور عمان چگونه است؟

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که تور عمان، در اصل تور گرانی نیست! البته به شرطی که موارد مهم سفر را مد نظر داشته باشید. اولین موضوعی که باید به آن دقت کنید، انتخاب هتل و پرواز است.

هتل های 5 ستاره و لوکس جزو گران ترین اقامتگاه ها بشمار می روند و اگر بخواهید در آن ها اقامت داشته باشید باید حسابی هزینه کنید.

در عوض با اقامت در هتل های معمولی تر مثلا هتل های 3 ستاره و اقتصادی هزینه های اقامت خود را کاهش دهید. البته بادی توجه داشته باشید که کشورهای عربی بسیار تجمل گرا هستند و از این جهت بسیاری از هتل های سه ستاره، از ظاهر و کیفیت عالی نسبت به هتل های مشابه در دیگر کشورها برخوردارند.

قیمت پروازها نیز ابتدا با توجه به شرکت هواپیمایی و سپس نوع صندلی که انتخاب می کنید از جمله اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس متفاوت می باشد. برای کاهش قیمت تور صلاله عمان بهتر است به سراغ پروازهای ایرانی و صندلی های اکونومی بروید. رعایت تمام این موارد می تواند نرخ قیمت تور ارزان عمان را به شدت پایین آورد.

به علاوه اگر از هوای گرم و مرطوب بدتان نیاید و بتوانید تابستان عمان را تحمل کنید می توانید تورهای ارزان قیمت عمان را با تخفیف های عالی پیدا نمایید، چرا که در این بازه زمانی حجم مسافران به طور قابل توجهی کاهش می یابند.

تور عمان لحظه آخری نیز بیشتر از هر زمان دیگری در این فصل ارائه می شود که حتی ممکن است تا 70 درصد هم تخفیف داشته باشند.

نکته: قیمت تور عمان از اهواز – از تهران – اهواز – شیراز – از مشهد – از بندرعباس – از کیش – اصفهان کاملا متفاوت می باشد.

تور ارزان عمان

تور ارزان خارجی عمان یا آفر ویژه تور عمان گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی عمان در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر مسقط و یا دیگر شهرهای عمان شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن و کم گردشگر عمان به معناست که شما گردشگران در تور 3 روزه عمان کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد و مهمتر اینکه ارزانترین تور عمان برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود.

در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال آفر ویژه تور عمان و آفر تور لحظه آخری عمان هستند.

تور ارزان عمان

تور عمان لحظه آخری

در ابتدا پیشنهاد می کنیم خیلی درگیر این عبارت لحظه آخری را نخورید! چرا که به ندرت در طول سال این تور عمان لست سکند به مشتریان یا آژانس های هواپیمایی معرفی می شود؛ چرا که تور عمان لحظه آخر به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود که آژانس ‌ها برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر می شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن از 30 تا 50 درصد پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند.

می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه آخری عمان چارتر برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور ارزان و تور لحظه آخری واقعی عمان را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور لحظه آخری ارزان قیمت به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید در انتخاب درست هوشمندانه رفتار کنید.

بهترین هتل های عمان

مسقط، پایتخت خوش منظره عمان، که بین کوه ‌ها و اقیانوس قرار گرفته است و با وجود‌ قلعه ‌های قدیمی و موزه‌ های جذاب، خانه اپرا و پارک ‌های پر از گل هر بیننده‌ ای را مجذوب و شیفته خود می ‌کند.

اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا و اقامت در لوکس ترین و بهترین هتل های مسقط عمان را دارید، کافیستدر ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های عمان مسقط آشنا شوید.

بهترین هتل های 5 ستاره عمان

  • هتل گرند میلینیوم مسقط | Grand Millennium Muscat
  • هتل شيراتون عمان | Sheraton Oman
  • هتل کمپینسکی مسقط | Kempinski Hotel Muscat
  • هتل دابلیو مسقط | W Muscat
  • هتل جی دبلو ماریوت | JW Marriott Muscat
  • هتل رویال تولیپ | Royal Tulip Muscat
  • هتل اینترکنتینانتال مسقط | Hotel Intercontinental Muscat

بهترین هتل های 5 ستاره عمان

بهترین هتل های 4 ستاره عمان

  • هتل Salalah Gardens Hotel
  • هتل Ramada encore by wyndham
  • هتل Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair
  • هتل Entara Muscat Hotel Oman
  • هتل Levatio Hotel Muscat
  • هتل Golden Tulip Headington Ruwi

امکانات هتل ها در عمان

در ابتدا لازم است بدانید که در عمان هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن هتل ها این امکانات با یکدیگر کاملا متفاوت است.

اگر ترجیح می دهید در هتل های 4 ستاره و لوکس عمان اقامت داشته باشید می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای ‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوند.

جهت تامین رفاه میهمانان در این هتل ها امکانات زیر قرار داده شده است:

  • استخر روباز رایگان
  • سالن اسپا
  • سالن بدنسازی و یوگا
  • بالکن اختصاصی
  • شاتل فرودگاهی
  • سرویس لاندری
  • پارکینگ رایگان

امکانات هتل ها در عمان

نحوه رزرو هتل در تور عمان

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را در مسقط عمان یا دیگر شهرهای توریستی این کشور رزرو کنید.

شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس با انتخاب رزرو هتل، شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداخت نمایید.

بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل را انتخاب کنید.

قیمت هتل در عمان

برای اقامت در انواع هتل های کشور عمان بر اساس ستاره های هتل ها متفاوت می باشد.

  • برای اقامت در یک هتل 1 ستاره به ازای هر شب می بایست 18 تا 28 ریال عمان بپردازید.
  • برای اقامت در یک هتل 2 ستاره به ازای هر شب می بایست 20 تا 30 ریال عمان پرداخت نمایید.
  • برای اقامت در یک هتل 3 ستاره به ازای هر شب مبلغ 22 الی 35 ریال عمان باید پرداخت نمایید.
  • برای اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره مبلغی حدود 35 الی 100 ریال عمان به ازای هر شب اقامت و بسته به ستاره هتل انتخابی می بایست پرداخت نمایید.

قیمت هتل در عمان

خدمات تور عمان

خدمات تور عمان ممکن است در هر پکیجی کاملا متفاوت باشد، اما خدمات کلی تور عمان به ترتیب زیر است:

  • اخذ ویزای عمان
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • سیم کارت اعتباری عمان (در صورت نیاز)

راهنمای رزرو تور عمان

شما علاقه مندان به تور ایران عمان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور عمان دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور عمان هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید.

تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت. در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تورعمان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه