loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 596
شنبه 5 تير 1400 زمان : 15:44

هتل کارتون استانبول یک هتل 4 ستاره و لوکس در منطقه بیوقلو استانبول است که دکوراسیون این هتل بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. اتاق های این مجموعه اقامتی مجهز به اینترنت رایگان Wi-Fi، سیستم تصفیه هوا، حمام اختصاصی، تلویزیون و ماهواره و... می باشد.

شما میهمانان می توانید در رستوران این هتل که دیوارها و سقف شیشه ای دارند و حتی آسانسورهای آن هم شیشه ای است غذاهای ترکی و بین المللی سفارش داده و نوش جان کنید.

ضمنا هتل کارتون تا میدان تقسیم و ایستگاه متروی تنها 2 دقیقه فاصله دارد. منطقه بیوقلو برای افرادی که به خرید کردن و غذا خوردن در رستوران های متنوع علاقه دارند مناسب است. اگر مسافر تور استانبول هتل کارتون هستید بدانید که دکوراسیون این هتل بر اساس شخصیت های کارتونی می باشد و تمامی بخش های عمومی هتل به این سبک دیزاین شده است.

خوشبختانه منطقه ای که هتل Cartoon در آن قرار گرفته است، یکی از مناطق معروف و پرطرفدار استانبول برای خرید کردن می باشد. بنابراین اگر به قصد خرید به استانبول سفر می کنید هتل کارتون گزینه مناسبی خواهد بود. علاوه بر مراکز خرید، رستوران های معروفی نیز در منطقه بی اوغلو و اطراف هتل کارتون قرار دارد.

تور استانبول هتل کارتون

قیمت تور استانبول هتل کارتون

توجه داشته باشید که قیمت تور استانبول با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین، نرخ ارز و خدماتی که در پکیج انتخابی شما ارائه میشود متفاوت خواهد بود و ما با ارائه تورهای متنوع استانبول، شرایطی عالی و مناسب را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم .

تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از تور استابنول هتل کارتون ببرید و شما در بالای همین صفحه لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب با رزرو هتل کراتون را در اختیار دارید تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور استانبول را انتخاب و در نهایت خریداری نمایید.

قیمت تور استانبول هتل کارتون

قیمت اتاق های هتل کارتون استانبول

اول از همه اینکه اتاق های هتل کارتون در فضایی تمیز، لوکس و مجهز به امکاناتی نظیر: سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، تخت های شیک و زیبا، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، خدمات روم سرویس، کتری برقی، قهوه ساز، میز کار، حوله، سشوار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فرش، لوازم بهداشتی و تلفن و... می باشد که این هتل بی شک بهترین میزبان برای شما در طول سفرتان با تور استانبول خواهد بود.

تعداد اتاق های هتل 127 واحد اقامتی می باشد که بیشتر اتاق ها نمای رو به شهر را دارند.
همچنین اتاق های هتل کارتون استانبول در انواع مختلف با امکانات و خصوصیات متفاوت در اختیار مسافران قرار می گیرد.

در ادامه با بررسی اتاق های این هتل 4 ستاره همراه ما باشید:

  • Double Room: ظرفیت دو نفر، متراژ 20 مترمربع، یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره توئین
  • Executive Double Room: ظرفیت دو نفر، با متراژ 30 مترمربع، یک تخت دو نفره کوئین
  • Budget Double Room: ظرفیت دو نفر، با متراژ 17 مترمربع، یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره توئین
  • Two Connecting Double Rooms: ظرفیت چهار نفر، با متراژ 60 مترمربع، یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره توئین

قیمت اتاق ها ی تور استانبول هتل الیت ورد

در آخر برای اطلاع از قیمت تور استانبول هتل کارتون مهم است بدانید که شروع قیمت های اتاق ها از شبی 3,611,935 ریال شروع می شود و اینکه پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی چهار ستاره اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گشت از نرخ دقیق اتاق های این هتل مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق در هتل کارتون استانبول با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول دارای 5 سوئیت و اتاق های متنوع دیگری است که در 5 طبقه قرار دارند و با آسانسور قابل دسترسی است. پذیرش به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و این امر، چک این و چک اوت را آسان می کند.

امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن ، سرویس نگهداری چمدان ، صندوق امانات و صرافی و... است. دسترسی به اینترنت وای فای به میهمانان این امکان را میدهد تا هنگام تعطیلات نیز به اینترنت متصل شوند.

همچنین میهمانانی که با اتومبیل به هتل می آیند، می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ این هتل پارک کنند. خدمات بیشتر شامل سرویس نگهداری از کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، کمک پزشکی، خدمات لباسشویی و اتوبوس شاتل و... است.

امکانات و خدمات هتل کارتون استانبول

هتل 4 ستاره کارتون استانبول در رستوران Aisha که دیوارهای شیشه ای و سقف شیشه ای دارد، متنوع ترین غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. همچنین سرآشپزهای رستوران با مهارتی خاص غذاها را برای شما میهمانان طبخ می کنند.

سالن بار هتل زیبای کارتون استانبول انواع نوشیدنی های روز را ارائه می دهد که سبب سرخوشی شما می شود.

یک نوار بار دیگر در طبقات بالای هتل هم وجود دارد که چشم اندازی از میدان تکسیم و خط افق استانبول را در اختیارتان قرار می دهد و اگر به دنبال ساعاتی برای خوشگذرانی هستید پیشنهاد ما این است که حتما این بار را امتحان کنید.

همچنین کارکنان هتل کارتون با ظاهری آراسته و تسلط بر زبان های عربی، انگلیسی و ترکی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات و مشاوره های گردشگری می باشند.

همچنین این هتل دارای یک سالن مشترک برای تماشای فیلم میباشد و برای میهمانان اینترنت بیسیم رایگان در سرتاسر هتل را فراهم می باشد.

قیمت اتاق هتل کارتون

آفر تور استانبول هتل کارتون

تور ارزان استانبول یا آفر ویژه تور استانبول هتل کارتون گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالشان هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند؟ و چه زمان هایی بیشتر به مسافران ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و وسوسه انگیزی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف شهر استانبول شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورهای پرطرفدار دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری تور مربوطه باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورته که تور استانبول هتل کارتون درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر استانبول مثل فصول سرد سال، بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

آفر تور استانبول هتل کارتون

در ادامه پیشنهاد ما این است که شما علاقه مندان برای اطلاع از آفر تور استانبول و یا خرید تور لحظه آخری استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری استانبول مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در صفحه اینستاگرام مجموعه نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور استانبول هتل کارتون و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید.

برای خرید تور مسافرتی استانبول، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

امکانات رزرو تور استانبول هتل کارتون

تور استانبول هتل کارتون از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای استانبول از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است.

خوشبختانه در خصوص تور استانبول هتل کارتون از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است؛ تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد استانبول علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی همچون: بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد استانبول و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن استانبول به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور استانبول هتل کارتون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه