loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 632
پنجشنبه 13 خرداد 1400 زمان : 14:51

مسکو، پایتخت کشور زیبای روسیه، شهر منحصر به فردی است که با تاریخ و فرهنگ این کشور، عجین شده و در این شهر کلی کلیساهای دیدنی و گنبدهای رنگارنگ، میدان سرخ، کاخ بزرگ کرملین و موزه ‌های دیدنی و متنوعی دیده می شود که در گوشه و کنار این شهر تاریخی، میزبان جاذبه ‌های گردشگری و آثار معماری باشکوهی می باشد.

مسکو شهری است که در آن، حتی ایستگاه‌ های مترو هم به زیبایی قصرهای مجلل بصورت حرفه ای تزیین شده ‌اند. این شهر، یکی از سرزنده ‌ترین و پرهیجان ‌ترین شهرهای توریستی روسیه و اروپا بشمار می رود که بیش از 10 میلیون نفر در آن سکونت دارند.

جاذبه‌ های زندگی شهری همانند مراکز خرید بزرگ و باشکوهش، در خیابان ‌های پر زرق و برق و دیدنی آن به چشم می ‌خورند که شما گردشگران را شیفته خود می کند.

تور مسکو

نقشه گردشگری مسکو

نقشه گردشگری مسکو

ویزای مسکو روسیه

برای اخذ ویزای روسیه راه خیلی پیچیده و سختی در پیش رو ندارید. بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، رزرو قطعی هتل محل اقامت، 2 قطعه عکس 3×4، فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی متقاضی و پاسپورت به همراه 7 ماه اعتبار از مدارک درخواست ویزای روسیه برای ایرانیان می باشد.

حدودا در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای مسکو فوری پاسخ داده می ‌شود و این ویزا به صورت لیبل در پاسپورت متقاضی الصاق می ‌شود.

ضمنا ویزاهای روسیه برای 30 روز بعد از تاریخ صدور معتبر می ‌باشند. شما برای درخواست ویزای تور گروهی روسیه باید 120 دلار و به صورت انفرادی 130 دلار به سفارت بپردازید.

نحوه گرفتن ویزای روسیه

با توجه به اینکه ویزای روسیه فقط در قالب تورهای گروهی روسیه صادر می ‌شود، شما برای درخواست ویزای این کشور نمی ‌توانید خودتان به تنهایی اقدام کنید. جهت اقدام برای اخذ ویزای مسکو روسیه حتما باید به کارگزار و یا آژانس مسافرتی برگزار کننده تورهای روسیه درخواست خود را ارسال کنید.

نحوه گرفتن ویزای روسیه

شرایط ویزای توریستی مسکو

هیچ شرط خاصی برای اخذ ویزای مسکو روسیه برای شما گردشگران وجود ندارد. حتی برای درخواست ویزای این کشور شما نیاز به ارائه تمکن مالی و گردش حساب نیز ندارید و فقط باید مدارک تور خود را ارائه کنید که آژانس مسافرتی و یا کارگزار برگزار کننده تور این کار را برای شما براحتی انجام خواهد داد. تنها شرط جدیدی که برای ویزای توریستی مسکو وجود دارد این است که فرم تعهد بازگشت به ایران را تکمیل نمایید.

ویزای توریستی مسکو چند روزه است؟ مدت اعتبار ویزای روسیه + مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزا

برای مسافران ایرانی ویزای توریستی 14 روزه و یا 1 ماهه صادر می شود و در طی این بازه زمانی می توانید از تمامی مراکز دیدنی روسیه و شهرهای توریستی آن را دیدن کنید.

ضمنا ویزاهای توریستی قابل تمدید نیستند و شما برای ورود حتما باید از شهر مسکو به روسیه وارد شوید اما برای خروج از روسیه هر کدام از شهرهای این کشور می توانید پرواز داشته باشید.

به طور معمول مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای روسیه، 7 روز کاری است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت جواب ویزای توریستی مسکو نیست و جواب ویزای شما به آژانس و کارگزارتان تحویل داده می ‌شود.

همچنین مدت زمان اعتبار ویزای روسیه براساس مدت اقامت شما در این کشور مشخص می گردد. برای مثال اگر واچر هتل، بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی شما برای 7 روز باشد، ویزای شما نیز برای 7 روز اعتبار خواهد داشت.

مدارک لازم برای سفر به مسکو

برای درخواست ویزای توریستی روسیه باید توجه داشته باشید مدارک تور به همراه بیمه مسافرتی توسط آژانس‌ های مسافرتی باید ارائه شود و حتی شما می ‌توانید تکمیل کردن فرم ‌های درخواستی را به آژانس‌ های مسافرتی واگذار نمایید. چک لیست مدارک ویزای روسیه به شرح زیر است:

  • اصل گذرنامه متقاضی به همراه 7 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس 3×4 رنگی با پس زمینه سفید (عکس ارائه شده نباید با عکس پاسپورت مشابه باشد)
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل (براساس مدت زمان اقامت در روسیه)
  • بیمه مسافرتی (مطابق مدت زمان اعتبار)
  • فرم تکمیل شده تعهد به بازگشت کشور محل اقامت
  • فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی متقاضی (برای هریک از متقاضیان این فرم باید جداگانه تکمیل شود)

معرفی انواع تورهای مسکو

معمولا تورهای مسکو به صورت گروهی برگزار می ‌شوند. این موضوع برای مسافرانی که سفر اولشان میباشد، مسکو بسیار با اهمیت است.

چرا که در تورهای گروهی مسکو، تور لیدر حضور دارد و از مزایای حضور تور لیدر می‌ توان به برگزاری گشت ‌های شهری، راهنمایی برای جابجایی در شهر، راهنمای در پرداخت هزینه ‌ها و آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری در مسکو و... اشاره کنیم.

از تورهای پرطرفدار مسکو روسیه، تور مسکو سن پترزبورگ، تور مسکو تابستان 99، تور مسکو 1400، تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ و... می باشند.

معرفی انواع تورهای مسکو

خدمات تور مسکو

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌شود، خدمات متداول تورهای مسکو می ‌باشد و ممکن است این خدمات در هر پکیجی متفاوت باشد. خدمات رایج تورهای مسکو به ترتیب زیر می‌باشد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل (به انتخاب متقاضی و به همراه صبحانه)
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی (مطابق با مدت زمان اقامت در مسکو)
  • ترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

تور مسکو از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای مسکو روسیه به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای کشور هم وجود دارد.

مثلا تور مسکو از شهرهای بزرگ کشور همچون: تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد و... در بعضی از فصول پرگردشگر توسط آژانس ها برگزار می شوند.

مدت زمان اقامت تورهای مسکو چقدر است؟

بیشتر تورهای مسافرتی مسکو بصورت تور 7 شب و 8 روز بسته می شوند. در نهایت به شما توصیه می کنیم که حداقل یک هفته را در مسکو اقامت کنید تا بتوانید از مهمترین جاهای دیدنی این مقصد در این شهر بازدید کنید.

تور مسکو هوایی

منظور از تور هوایی مسکو این استکه شما با استفاده از بلیط هواپیما راهی تور مسکو می شوید و همچنین اگر با تورهای مسافرتی همراه شده باشید، می دانید که خدمات تور هوایی مسکو به صورت یک بسته یا پکیج شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و ... تعریف می شود .

برنامه ریزی های مختلف و لذت بخشی برای ارائه بهترین ها به مسافران وجود دارد. در حال حاضر پرواز مسکو، از 5 شهر تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز برگزار می‌ شود.

این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (ماهان و ایران ایر) و چند ایرلاین عمانی (نوردویند، ایرفلوت و...) برگزار می ‌شوند. در نهایت ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی فوق العاده برای روزهای به یادماندنی سفر به این مقصد باشیم.

نکته: تور هوایی مسکو از تهران و تور مسکو با هواپیما از تهران – از شیراز – از اصفهان – از تبریز – از کرمانشاه – از بوشهر – از اهواز و از مشهد نیز برگزار می شوند.

تور مسکو هوایی

منبع : تور مسکو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه