loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 751
پنجشنبه 10 تير 1400 زمان : 12:57

هتل 5 ستاره آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace Hotel) که در منطقه کندو (Kundu) آنتالیا جای گرفته است، در زمینی به مساحت 75.000 متر مربع طراحی و ساخته شده است. این هتل بی نظیر و فوق العاده زیبا دارای 874 اتاق میباشد.

تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس را باید یکی از خاص‌ ترین، لوکس ‌ترین و بهترین گزینه های اقامتی شگفت انگیز دنیا دانست. هتل آستریا کرملین درست همانند کاخ کرملین روسیه طراحی شده و به میهمانان، فرصتی برای اقامت در محل زندگی سزارهای روسیه را ارائه می‌ کند.

در ادامه تعداد و انواع اتاق های هتل آستریا کرملین پالاس به این صورت است که هتل اقامتی در مجموع دارای 875 اتاق و 1771 تخت خواب است که اتاق های این هتل به شرح زیر تفکیک می‌ شوند:

  • 745 اتاق استاندارد 23 متری با ظرفیت 3 نفر
  • 127 اتاق خانوادگی دوبلکس 48 متری با ظرفیت 5 نفر که دارای 2 اتاق خواب می‌باشد.
  • 2 اتاق رویال دلوکس 80 متری با ظرفیت 4 نفر با 2 اتاق خواب و 1 آشپزخانه
  • 1 رویال رویال کینگ سوئیت 120 متری با ظرفیت 4 نفر با سه اتاق خواب و 1 آشپزخانه

ضمنا تمامی اتاق ها دارای مینی بار (رایگان)، صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون صفحه تخت، حمام با وان و دوش، اینترنت و ... هستند و اینکه به غیر از اتاق های واقع در گوشه هتل بقیه اتاق ها بالکن مجزا دارد و همچنین اینترنت در اماکن عمومی‌ و اتاقها به صورت رایگان در دسترس است.

هتل آستریا کرملین پلاس

قیمت تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس

موضوع مهم بعدی قیمت تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس است که نحوه قیمت گذاری تور های آنتالیا ترکیه به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی دارد.

برای خرید تور آنتالیا ارزان قیمت همیشه بهترین راه خرید تور لحظه آخری آنتالیا یا آفر تور مسافرتی آنتالیا است. در این رزرو هر قدر به زمان پرواز نزدیک می شویم، قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش خواهند داشت و امکان خرید تور آنتالیا مقرون به صرفه و مناسب برای شما فراهم می شود.

در آخر برای خرید تور لحظه آخری آنتالیا در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت نامی گشت مراجعه کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور آنتالیا را خریداری کنید.

قیمت تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس

قیمت اتاق های هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

اگر منطقه بلک سواحل مدیترانه آنتالیا را برای اقامت انتخاب کرده اید، یک هتل 5 ستاره با سبک و طراحی روسی با نام هتل آستریا کرملین پالاس شما را از هر جهت راضی می کند و می تواند بهترین گزینه اقامتی به یادماندنی برای شما مسافران باشد.

این هتل با الهام از کاخ اصلی در روسیه PGS فرصتی برای کشف خانه ها و قلعه های روسیه است که به تازگی مالک آن عوض شده است. قصر مجللی با 75 هزار متر مربع و 594 اتاق در سبک ها و قیمت های متفاوت پاسخگوی هر نیاز میباشد.

در ادامه اگر مسافر تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید. اما لازم به ذکر است که قیمت اتاق ها حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید. در ادامه هزینه رزرو اتاق در هتل آستریا کرملین پالاس با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

برای مثال اقامت در اتاق DBL با صبحانه برای یک شب اقامت چیزی در حدود 5,600,000 تومان است و انتخاب اتاق TRPL با صبحانه برای شما شبی 6,500,000 تومان تمام خواهد شد.
در نهایت چنانچه مایل به رزرو هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا و اطلاع از قیمت اتاق های متنوع این هتل هستید میتوانید از طریق بخش رزرواسیون آنلاین در وبسایت نامی گشت استفاده کنید و بعد تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را در جدول این بخش وارد کنید تا قیمت اتاق های این هتل برای رزرواسیون را به شما نشان بدهد تا بتوانید بنا به بودجه و سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

قیمت اتاق های هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

امکانات و خدمات هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل Asteria Kremlin Palace Antalya دارای سالن کنفرانس بزرگ 2520 متر مربع است که دارای 3 سالن با اندازه ها متفاوت با توجه به نیاز مشتریان تقسیم بندی شده است. در بخش آب درمانی هتل هم، خدمات متنوعی همچون ماساژ در بهترین سطح ممکن به میهمانان ارائه می‌ شود.

همچنین سونا و حمام ترکی این هتل نیز برای رفع خستگی تجربه شگفت انگیزی است. استخر سرپوشیده هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا حس تجربه در استخرهای آب گرم مخصوص مسابقات شنای المپیک را برایتان تداعی خواهد کرد.

همانطور که گفتیم، آستریا کرملین پالاس وسعت بسیار زیادی برابر 75 هزار متر مربع دارد. این فضا برای قرارگیری 3 پارک آبی دارای سرسره‌ های آبی درون آن کافی است. البته سه پارک آبی نام برده مخصوص کودکان بوده و شش پارک آبی دیگر نیز مخصوص افراد بزرگسال و گردشگران عزیز وجود دارد!

امکانات و خدمات هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

میهمانان هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا می ‌توانند در دوره ‌های آموزش شنا یا تیراندازی با کمان شرکت کنند یا از غارهای نزدیک محل اقامت خود دیدن کرده تجربیات جدیدی را کشف کنند.

در ضمن وسعت این هتل و تعداد امکانات و سرویس ‌های آن به اندازه ‌ای است که هرگز تمایل به بیرون رفتن از محل اقامت خود ندارید، حتی اگر چندین روز یا هفته در آن اقامت داشته باشید کلی امکانات متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

فاصله هتل از فرودگاه آنتالیا و همچنین مرکز شهر آنتالیا به ترتیب 12 کیلومتر و 20 کیلومتر است و فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا به حدود 7 کیلومتر بوده و اگرچه چندین پارک آبی داخل هتل طراحی شده است.

اما می ‌توانید با طی مسافتی حدودا 8 کیلومتری، به پارک آبی سرزمین افسانه‌ ها بروید و در ادامه سایر مکان ‌های گردشگری در فاصله دورتری از هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا قرار دارند.

به عنوان نمونه فاصله تا موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و برج ساعت حدود 20 کیلومتر است و از دیگر امکانات هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اینترنت رایگان
  • استخر رو باز
  • آبگرم و مرکز سلامتی
  • شاتل فرودگاه
  • ساحل
  • پارکینگ رایگان

آفر تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس

تور ارزان خارجی آنتالیا یا آفر ویژه تور آنتالیا گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی آنتالیا در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف آنتالیا شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که شما تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس را درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر آنتالیا بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

در ادامه برای اطلاع از آفر تور آنتالیا و یا خرید تور لحظه آخری آنتالیا یا هر مقصد دیگری لازم است همیشه به روز باشید! اگر قصد سفر به این مقصد دارید، با چک کردن مداوم تورها می توانید از جدیدترین و بهترین تورهای لحظه آخری آنتالیا مطلع شوید.

همچنین شما با عضویت در اینستاگرام نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. برای خرید تور آنتالیا، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور آنتالیا را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید.

آفر هتل آستریا کرملین پلاس

تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنتالیا از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است. خوشبختانه در خصوص تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس از تهران و شهرستان ها باید بگوییم که برگزاری این تور برای شما کاملا امکان پذیر است.

تنها کافیست با مشاوران مجموعه نامی گشت جهت رزرو و خرید تور مورد نظر خود تماس حاصل نمایید. در ادامه شما برای خرید تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس دو راه دارید: 1. با پرواز ایرانی ارزانتر بروید ولی معطلی دارید. 2. با پروازهای خارجی گرانتر می روید و زودتر به مقصدتان برسید. در ادامه قضیه از این قرار است که پروازهای ایرانی که به سمت آنتالیا می ‌روند در خود فرودگاه آنتالیا مسافران را پیاده نمی ‌کنند.

هر ایرلاینی به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا در حرکتند که حدود 3 الی 4 ساعت با ماشین تا خود آنتالیا فاصله زمانی دارند.

مثلا اگر شما با پرواز ایران ایر و ماهان به آنتالیا بروید به شهر اسپارتا می ‌رسید و با ترانسفر زمینی حدود 4 ساعت تا آنتالیا و هتل مورد نظرتان فاصله دارید. اگر با پرواز قشم ایر به آنتالیا میروید به دنیزلی می ‌رسید و با ترانسفر زمینی حدود 3.5 ساعت تا آنتالیا و هتل ‌تان فاصله خواهید داشت و نیز توجه داشته باشید که ترانسفر زمینی به عهده برگزار کننده تور آنتالیا شماست.

همچنین با برنامه ریزی تور مسافرتی خود به مقصد آنتالیا علاوه بر امکان انتخاب گزینه هایی مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و راهنمای فارسی زبان، می توانید سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

در نهایت برای جست و جوی هتل ها در وبسایت نامی گشت، به راحتی با وارد کردن مقصد آنتالیا و مشخص کردن تعداد مسافران، تمامی هتل های آماده پذیرش در این شهر برای شما نمایش داده می شود.

همچنین در قسمت پروازها، با مشخص کردن مبدا حرکت و وارد کردن آنتالیا به عنوان مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع سفر، تمامی پرواز های در دسترس در بازه زمانی مشخص شده برای شما نمایش داده می شود.

منبع : تور آنتالیا هتل آستریا کرملین پالاس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه