loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 644
پنجشنبه 10 تير 1400 زمان : 12:48

شهر دبی به قدری تنوع در جاذبه های تفریحی و جذاب برای توریست ها دارد که معرفی همه آن ها کاری زمان بر است اما همین جذابیت های توریستی، سواحل رویایی، پارک های آبی معروفش، مجموعه های گردشگری و... دست به دست هم داده اند تا در سال های اخیر بیشتر طیف گردشگر و مسافر را به خود اختصاص بدهد. خوب جدا از اینها یکی از دغدغه های سفر به دبی موضوع اقامت می باشد، اما خوشبختانه در دبی هیچ جای نگرانی وجود ندارد! شما رد این شهر انواع هتل ها با کیفیت با هزینه های مختلف را پیش رو خواهید داشت که با پرداخت هزینه های بسیار پایین تا هزینه های بالا و سکونتی لوکس و منحصر به فرد می توانید اقامتگاه مورد نظرتان را به راحتی در این شهر پیدا کنید.

تور دبی هتل 4 ستاره

چندی پیش از تور دبی هتل های پنج ستاره و گران قیمت این مقصد صحبت کردیم و امروز قصد داریم با هم با برخی از برترین هتل های چهار ستاره در تور مسافرتی دبی آشنا شویم.

شاید بتوان کیفیت هتل‌ های دبی را عالی و یا حتی فراتر از انتظار بنامیم! کیفیت غذا در هتل ‌های دبی عالی است و البته در هتل‌ های دبی فقط صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و نظافت اتاق ‌ها و کیفیت خدمات رسانی آنها بسیار دقیق و منحصر به فرد است.

نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه هتل شما از مرکز شهر این شهر دورتر باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌ پردازید اما اگر هتل شما در مرکز شهر باشد و یا به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت نمایید.

قیمت تور دبی هتل 4 ستاره

در ابتدا لازم است بدانید که قیمت تور دبی به 4 پارامتر نرخ درهم، هتل محل اقامت، مدت اقامت و نرخ پرواز یا بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی در طی هفته پرواز دارند.

اما نکته مهمی که در مدیریت هزینه های تور دبی خود باید در نظر بگیرید، انتخاب هتل محل اقامت می باشد خوب هر چه تعداد ستاره های هتل بالا برود باطبع نرخ تور دبی شما هم بالا خواهد رفت و همچنین موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت تور دبی هتل 4 ستاره

پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو این هتل های 4 ستاره دبی از قیمت انواع اتاق های مجموعه اقامتی های متنوع و عالی آن اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل های 4 ستاره دبی کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل های چهار ستاره دبی مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل ها بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق ها در مجموعه های اقامتی این مقصد با توجه به نوع هتل و اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

امکانات و خدمات هتل های 4 ستاره دبی چیست؟

از امکانات عمومی هتل های چهار ستاره دبی می توان به استخر پوشیده و سرباز، مرکز آب گرم، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، spa، ماساژ (با هزینه‌ اضافی)، حمل و نقل، کافه تریا، مینی بازار، تراس آفتاب، استخر در فضای باز و سر پوشیده، خشکشویی، تفریحاتی مثل دارت، بیلیارد و باشگاه ورزشی، خدمات تبدیل ارز، استخر مجزا برای کودکان جهت آسایش هر چه بیشتر والدین، روزنامه‌ رایگان، انبار چمدان، آسانسور، خدمات کرایه‌ ماشین به مسافران، فاکس / فتوکپی، پذیرش به صورت شبانه ‌روزی و صندوق امانات و... اشاره کرد.

امکانات هتل دبی هتل 4 ستاره

همچنین از جمله امکاناتی که با رزرو اتاق در این هتل های 4 ستاره دبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت می ‌توان به بالکن برای اتاق ‌های مدرن، اینترنت وای ‌فای رایگان، روم سرویس 24 ساعته، سیستم تهویه‌ مطبوع هوای اتاق، چای / قهوه ساز، تجهیزات اتوکشی، حمام ویژه به همراه حوله و سشوار و لوازم بهداشتی، گاو صندوق، تلویزیون، مبل، یخچال و میز کار و آب معدنی رایگان و... اشاره کرد.

همچنین پرده ‌های ضخیم در بیشتر این هتل ها موجود است که امکان خواب راحت را برای افرادی که در نور زیاد دچار مشکلات خواب می ‌شوند، فراهم می سازد. برخورد حرفه ای و مودبانه پرسنل و تسلط آنها به چندین زبان زنده‌ دنیا یکی دیگر از عوامل جذب کننده‌ مسافران به این هتل های زیبا می باشد و ضمنا برای کودکان زیر دو سال اقامتی رایگان در این هتل ها در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل 4 ستاره

بهترین هتل های 4 ستاره دبی

  • هتل شرایتون دبی | Sheraton

هتل شرایتون دبی یکی از پر آوازه ترین هتل های 4 ستاره ی دبی می باشد که بسیاری کیفیت و خدمات آن را هم ردیف با هتل های پنج ستاره دبی می دانند، در شرایتون 262 اتاق و سوئیت وجود دارد، انواع سالن ها کنفرانس، میهمانی و جلسات هم با گنجایش 10 الی 500 نفر در این مکان برای شما میهمانان وجود دارد.

همچنین استخر های روباز و سر پوشیده و سالن های ماساژ و ورزشگاه و بدنسازی هم به میهمانان خدمات منحصر به فردی ارائه می دهند، همچنین از امکانات عالی شرایتون طیف متنوع غذا و خوراکی ها در رستوران های این مجموعه اقامتی می باشد.

انواع غذاهای ژاپنی، هندی، بین المللی، ایتالیایی و عربی در این هتل برای شما سرو می شود، از ویژگی های هتل شرایتون می توان به فروشگاه، سالن جلسات، نهارخوری در فضای باز و بسته، مرکز تناسب اندام، اینترنت پر سرعت، برنامه های ویژه ی کودکان، استخر، مرکز آب گرم، زمین تنیس و ... اشاره کرد.

هتل شرایتون دبی

  • هتل رادیسون بلو دبی | Radisson Blu

این هتل در منطقه جذاب و پرطرفدار مارینای دبی و در نزدیکی ساحل بی نظیر جمیرا قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره زیبا دارای 151 اتاق می باشد.

اتاق های این هتل در ساعت 14:00 در روز ورود به مسافران تحویل داده می شود و ساعت 12:00 در روز خروج از مسافران تحویل گرفته می شود و اینکه معماری چشم نواز این هتل به سبک ایتالیایی است و دارای طراحی و چیدمان بسیار گرم و جذابی است.

ضمنا این هتل در نزدیکی بازار مرکزی دبی و فرودگاه بین المللی دبی بوده و از خدمات این هتل می توان به: اینترنت بی سیم رایگان، سالن بدنسازی، اتاق سونا و جکوزی، نمای بسیار عالی به شهر، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، رستوران و … اشاره نمود.

هتل رادیسون بلو دبی

  • هتل منزل | Manzil Dubai

این هتل یکی از برترین انتخاب ها در اقامتگاه های 4 ستاره ی شهر دبی شناخته می شود، از نکات قابل توجهی که این هتل را برای گردشگران محبوب کرده موقعیت عالی آن می باشد، چرا که شما با تنها 10 دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید دبی برسید، همچنین این اقامتگاه لوکس و مدرنی با چیدمانی فوق العاده زیبا است و تمامی اتاق هایش دارای امکاناتی اعم از تلویزیون ال سی دی دیواری، آب بطری رایگان و قهوه و چای و سرویس بهداشتی مرتب و... هستند.

از دیگر امکانات هتل می توان به سرو انواع غذاهای فرانسوی، مدیترانه ای و عربی، سالن بدنسازی مجهز، نزدیکی به ساحل جمیرا، فاصله 20 دقیقه ای تا فرودگاه دبی، اتاق هایی مدرن و مجهز با دکوراسیونی خوب و جذاب و... اشاره نمود.

  • هتل ویدا | Vida Downtown

هتل 6 طبقه ویدا یکی دیگر از برترین هتل های چهار ستاره دبی شناخته می شود، نمای این هتل کاملا با محیط شهری هم سان سازی شده است، ظاهری شبیه به خانه های فاخر شهری دارد و به عبارتی دیگر می توان گفت معماری عربی در عین حفظ کردن جذابیت های اصلی اش در این بنا به نوعی مدرن سازی شده است.

خوشبختانه این اقامتگاه در مرکز شهر واقع شده است و برای رسیدن به فرودگاه و سواحل زیبای دبی لازم است کمی پیاده روی کنید، اما موقعیت مرکزی هتل ویدا باعث شده تا دسترسی آسانی را به دبی مال، مرکز تجاری بین المللی، آب نمای معروف دبی و ... داشته باشید.

هتل ویدا

  • هتل جی ای اوشن | JA Ocean Hotel

گزینه بعدی ما که بهترین انتخاب برای اقامتی با هزینه متوسط در دبی است، هتل جی ای اوشن می باشد، خوب این اقامتگاه چند ویژگی دارد که توجه گردشگران را به سوی خود جلب کرده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

این هتل دارای استخرهای روباز، بالکن اختصاصی برای هر اتاق و سوئیت، سونا، آبگرم، تلویزیون و وای فای رایگان و ... می باشد. از جذابیت های این هتل نوشیدن فنجانی چای یا قهوه در کنار استخر مشرف به دریا است و همچنین این هتل برای میهمانانش پارکینگ رایگان هم در نظر گرفته است و همچنین برای رفتن به فرودگاه می توانید از ترانسفر جی ای اوشن استفاده کنید که حدودا 40 دقیقه طول می کشد تا شما را به فرودگاه ببرند و مهم است بدانید که جی ای دارای 342 اتاق و سوئیت می باشد.

  • هتل هوتورن دبی | Hawthorn

در ابتدا جالبه بدونید که هوتورن به معنای زالزالک می باشد و این گزینه اقامتی می تواند یکی از انتخاب های شما برای اقامت در هتل های 4 ستاره دبی باشد.

از خصوصیات این هتل می توانیم به طراحی بین المللی، اتاق و سوئیت های با کیفیت و امکانات خوب همچون تلویزون ال سی دی، قهوه ساز، حمام لوکس به همراه دمپایی و حوله، پارکینگ خصوصی، سرویس اتاق شبانه روزی و ... اشاره کنیم. طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران این هتل چشیده و طعم مورد نظرتان را کشف کنید.

مرکز خرید دبی مارینا مال به این هتل بسیار نزدیک است و می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به آن برسید و یا 30 دقیقه با اتومبیل زمان می برد تا به فرودگاه بین المللی فرودگاه دبی برسید. خوب است بدانید که ساحل جمیرا می تواند تفریح و اقامت شگفت انگیزی را برای علاقه مندان به سواحل و آرامش در کنار دریا فراهم آورد.

هتل های چهارستاره

منبع : تور دبی هتل 4 ستاره

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه