loading...

نامی گشت

نامی گشت مجری تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری با بیشترین درصد رضایت مشتری

بازدید : 75
پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 13:45

تور کیش هتل پارمیدا می توانید انتخابی مناسبی برای مسافرانی باشد که از روزمرگی های شهر و دیارشان خسته شده اند و به دنبال آرامش دریا و لذت مهیج و تفریحات شاد دریایی هستند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما و رزرو آنلاین تور کیش نامی گشت به هدف خود دست پیدا کنید و لذت یک سفر خانوادگی و به یادماندنی در این جزیره را تجربه کنید.

در ادامه هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره محبوب است و طبیعتا از هتل های ارزان و کم هزینه کیش هم به حساب نمی آید و اما با این وجود راه های مختلفی برای رزرو ارزان این تور هتل وجود دارد که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور کیش هتل پارمیدا

  • خرید تور کیش به صورت اینترنتی

نامی گشت به دلایل مختلف تورهای گوناگونی را با تخفیفات ویژه ای در اختیار مسافران قرار می دهد که این تخفیف ها از طریق خرید اینترنتی تور ارائه می شود نه به شکل حضوری.

  • خرید تور کیش در زمان مناسب

در هر سفری یکی از تاثیرگذارترین عوامل در هزینه نهایی سفر شما، زمان انتخابی سفر میباشد و اما این موضوع چطور در هزینه تور کیش هتل پارمیدا تاثیر می گذارد؟ حقیقت این است که زمان سفر با تور مسافرتی رابطه مستقیمی با هزینه هتل و بلیط هواپیما شما دارد.

زمانی که با کاهش تقاضا برای مسافرت مواجه می شویم، هزینه ها به شدت کاهش می یابد؛ از جمله روزهایی از سال که تعداد سفرها رو به افزایش می رود می توان به تعطیلات عید نوروز و مناسب های مختلف با تعطیلات چند روزه اشاره کرد که این زمان ها های سیزن کیش بشمار می رود.

  • توجه به انتخاب نوع اتاق در هتل پارمیدا

هتل پارمیدا امکانات خوبی را با توجه به 4 ستاره بودنش در اختیار شما می گذارد، با توجه به این موضوع و در دسترس بودن اتاق های هتل با امکانات و ویژگی های مختلفی برای رزرو، قیمت رزرو اتاق های مختلف در آن هم متفاوت خواهد بود.

خوب باطبع هزینه اتاق ها یا سوییت های بزرگتر و با امکانات بیشتر برای مسافرت شما گران تر از اتاق های کوچکتر تمام می شود.

  • خرید تور لحظه آخری و ارزان کیش

روند دیگری که برای تهیه تور کیش هتل پارمیدا می توان به آن نیز توجه نمود؛ دریافت تور های لحظه آخری و ارزان قیمت کیش می باشد.

تورهای لحظه آخری دقیقا چند ساعت مانده به پرواز به فروش می رسند که انواع بلیط چارتر بشمار می روند و این تورها با کاهش قیمت بسیاری به نسبت بلیط های معمولی رو به رو هستند.

اتاق های هتل پارمیدا

  • امکانات و خدمات هتل کوروش

در آخر توجه داشته باشید که هتل پارمیدا کیش دارای 81 اتاق می باشد که به شما میهمانان گرامی خدمات عالی ارائه میدهد. اتاق های 2 تخته یا همان دبل که برای 2 نفر طراحی شده است.

اتاق های 3 تخته برای 3 نفر و 4 تخته یا همان اتاق خانوادگی تمامی اتاق ها از امکانات یکسان و مناسبی همچون مینی بار، اینترنت، روم سرویس، یخچال، تلفن، حمام، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، تلویزیون و ماهواره می باشد.

در آخر توجه داشته باشید گروه مسافرتی نامی گشت خدمات متنوع مسافرتی را هم به مشتریان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان رزرو آنلاین تور به مقصد شهرهای مختلف و خرید تورهای زمینی را نام برد.

در نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تور کیش هتل پارمیدا به جز مواردی که گفته شد، در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید از خدمات استرداد آنلاین تمامی سفارشات خود بهره مند شوید.

قیمت تور کیش هتل پارمیدا

عوامل مختلفی بر قیمت تور مسافرتی کیش تاثیرگذار خواهد بود، از جمله این عوامل مهم می توان به زمان سفر، نوع هتل (3، 4 یا 5 ستاره)، تعداد روزهای اقامت در کیش، انتخاب شرکت هواپیمایی، خدمات و امکانات تور و... اشاره کرد.

ضمنا قیمت تور کیش هتل پارمیدا بسته به خدمات تور کیش و مدت اقامت شما، کاملا متفاوت می باشد و با توجه به نوسانات قیمتی هتل و پرواز نمی توانیم قیمت واحدی را به شما ارائه دهیم ولی شما این امکان را دارید که بهترین قیمت هتل های کیش، تور لحظه آخری کیش و تور ارزان کیش را بصورت روزانه از سایت نامی گشت مشاهده و خریداری کنید.

  • قیمت اتاق های هتل پارمیدا

اتاق ‌های هتل پارمیدا بسیار متفاوت و مدرن هستند؛ شما علاقه مندان می ‌توانید اتاقتان را رو به دریای زیبای خلیج فارس انتخاب کنید و یا با قیمتی پایین ‌تر، اتاق هایی که مشرف به جزیره و فضای سبز محوطه هتل هستند.

برگزینید که هر کدام از این اتاق ها قیمت های مختلفی دارند در ادامه قصد داریم قیمت اتاق های هتل پارمیدا را به شما ارائه کنیم تا با دید بهترین نسبت به رزرو اتاق مورد نظرتان اقدام نمایید، اما توجه داشته باشید که این قیمت ها تقریبی و دچار نوسانات روزانه هستند.

  • اتاق دو تخته : 3,600,000 ریال
  • اتاق دوتخته هافبرد : 4,690,000 ریال
  • اتاق سه تخته : 4,000,000 ریال
  • اتاق سه تخته هافبرد : 6,090,000 ریال

قیمت تور کیش هتل پارمیدا

  • خرید تور کیش به صورت اینترنتی

نامی گشت به دلایل مختلف تورهای گوناگونی را با تخفیفات ویژه ای در اختیار مسافران قرار می دهد که این تخفیف ها از طریق خرید اینترنتی تور ارائه می شود نه به شکل حضوری.

  • امکانات و خدمات هتل پارمیدا

این هتل دارای 4 طبقه و 81 اتاق و سوئیت با امکاناتی مانند مینی بار، اینترنت، روم سرویس، یخچال و ماهواره می باشد. از امکانات عمومی هتل پارمیدا می توان به: استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، پارکینگ، اینترنت در لابی اشاره کرد.

برای علاقه مندان به دوچرخه امکان کرایه دوچرخه برای گشت زنی در محوطه بیرونی هتل وجود دارد و اگر هم قصد دارید به مکانی دورتر از جزیره و یا خارج شهر بروید، می توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید. صبحانه هتل پارمیدا بسیار متنوع و بی نظیر می باشد و از انگیزه های خوشمزه رزرو این هتل بشمار می رود.

همچنین رستوران و کافی شاپ هتل پارمیدا کیش ارزان قیمت با سرو غذاهای لذیذ و دسرهای خوش طعم در محیط مناسب از میهمانان پذیرایی می کنند.

همچنین هتل پارمیدا با دسترسی آسان به مرکز خرید زیتون و مروارید برای کسانی که به قصد خرید به کیش سفر می کنند، بسیار مطلوب است، اما برای دوستداران تفریحات در کیش از این هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی خواهید رسید.

آفر تور کیش هتل پارمیدا

گرچه قیمت تور کیش هتل پارمیدا به دلیل 5 ستاره بودنش، کمی بالا باشد اما از هتل های مطرحی همچون داریوش و ترنج از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد، اما برای مسافرانی که می خواهند در طول سفر به جزیره کیش اقامت در این هتل را بصورت ارزان تری تجربه کنند یک خبر خوب بدهیم، شما می توانید با خرید آفر تور کیش هتل پارمیدا و یا تور لحظه آخری کیش در برنامه ریزی های خود اقامتی ارزان در این هتل جذاب را تجربه کنید.

در ادامه شما علاقه مندان به سفرهای هیجانی بارها عبارت آفر تور کیش هتل پارمیدا را در سایت های گردشگری دیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور کیش یا آفر هتل پارمیدا کیش درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر از سمت هتل ها یا کارگزار به شما پیشنهاد می شود، چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیزی را ارائه کنند.

همچنین اگر این هتل توسط آژانس های هواپیمایی یا کارگزار تور کیش گارانتی شده باشد، یعنی اتاق های هتل به مدت مشخص و در تاریخی خاص پیش خرید شده اند بدین صورت آژانس و کارگزار دستش برای ارائه آفر و تخفیف ها جهت ارائه هتل خیلی بازتر است و انتخاب این گزینه ها می تواند سفری مقرون به صرفه با خدمات عالی را بسازد.

آفر تور کیش هتل پارمیدا

در بیشتر مواقع مبدا تور کیش از تهران می باشد، ولی امکان تغییر مبدا به تمام شهرهای کشور هم در صورت درخواست مسافران وجود دارد. برای تهیه بلیط پرواز کیش ابتدا باید که تاریخ سفرتان را مشخص نمایید و مناسب ترین پرواز را در روز مورد نظر از 1 یا 2 روز قبل رزرو یا خرید نمایید. پروازهای کیش از مبدا تهران بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی انجامد.

در حال حاضر فروش بلیط هواپیما تور کیش هتل پارمیدا از تهران و شهرستان ها، توسط شرکت های هواپیمایی معتبری همچون ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج صورت می پذیرد.

اما محبوب ترین این پروازها، تور کیش هتل پارمیدا با پرواز ماهان و زاگرس انجام می پذیرد و اینکه بیشتر ایرلاین های داخلی بلیط ارزان کیش دارند اما ارزانترین ایرلاین پرواز تهران کیش، متعلق به هواپیمایی کیش ایر می باشد. در زیر قصد داریم در خصوص تور کیش هتل پارمیدا از شهرهای مختلف ایران اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدهیم، همراه ما باشید.

  • تور کیش هتل پارمیدا از مشهد

تور کیش از مشهد با توجه به وجود سواحل مرجانی، جاذبه های طبیعی، تاریخی و مراکز خرید لوکس و تفریحات مهیج، در هرفصلی از سال، بهترین گزینه برای داشتن سفری هیجان انگیز و لذت بخش از مبدا مشهد به مقصد جزایر جنوبی کشورمان است که متقاضیان بسیاری داد.

در ادامه از جمله پروازهای مشهد به کیش که در فرودگاه بین المللی کیش فرود می آیند می توان به موارد زیر اشاره کرد: پرواز مشهد به کیش کیش ایر، پرواز مشهد به کیش ماهان، پرواز مشهد به کیش آتا، پرواز مشهد به کیش سپهران، پرواز مشهد به کیش ایرتور، پرواز مشهد به کیش وارش و پرواز مشهد به کیش کاسپین که شما بنا به بودجه و سلیقه خود انتخاب های متنوعی دارید.

  • تور کیش هتل پارمیدا از اصفهان

جالب است بدانید که دو مقصد کیش و اصفهان هر دو از قطب های گردشگری ایران بشمار می روند که هرچند سبک جاذبه های گردشگری این دو شهر بسیار متفاوت از هم میباشد اما اهمیت این دو شهر باعث شده که جابجایی مسافر بین این دو شهر بسیار قابل توجه باشد و در نتیجه پرواز کیش از اصفهان هم به شکل منظم برگزار شود. بنابراین خرید بلیط هواپیما کیش اصفهان تقریبا برای همه روزهای سال امکان پذیر است.

ضمنا ایرلاین های زاگرس و کیش ایر هر روز از کیش به اصفهان پرواز دارند و در در روزهای دیگر هفته هم ایران ایر، تابان، وارش و کاسپین پرواز کیش اصفهان برگزار می کنند و نیز ایرلاین زاگرس ارزانترین ایرلاین فعال در مسیر کیش اصفهان معرفی می شود.

منبع : تور کیش هتل پارمیدا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
تور های تابستان
<
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه